iwan vs kamil

Monday, 17 August 2015

sahabat selamanya

Hari ni ada lah hari yg bahagia buat aku, kawan² telah mmbuat kan hari aku indah tak terkata. Aku dapat berseronok hingga matahari bertukar menjadi bulan. Ternyata memang betul cakap orang. Persahabatan lagi penting daripada segala²nya jadi kita x perlu bermusuh dengan sesiapa yang ada di depan mata kita. Kerana musuh itu yg sentiasa ada. Mungkin musuh itu yang akan memberi pengajaran dalam hidup kita. Kalau kita ada masalah ,sahabat yg datang menemani kita. Tak perlu berdendam dengan sesiapa sebab itu taka akan membuat kan kita bahagia. Jika kita ingat kawan,kawan akan ingat kita juga. Hari ni aku telah bergelak ketawa tanpa perasaan sedih dan tanpa mengingati perkara yg dah berlalu. Bukan sifat ku untuk melupakan semua yg terjadi. Tapi ini adalah yg lebih baik buat ku.. Orang yg kita syg akan dtg dan pergi. Jadi xperlu kita nak memaki² kerana benda tu akan buat kita menyesal suatu hari nnti..😋😋.. Yang ikhlas.. #iwanblackcore

No comments:

Post a Comment